Salgsbetingelser

1. Omfang

De følgende Betingelser er gældende for alle ordre, som bliver bestilt via vores online shop.

 

Disse Betingelser gælder også for virksomheder, som der er i fremtiden bliver samarbejdet med. Medmindre andet er specifikt nævnt af os, så kan vi ikke indgå aftaler på kontraktmæssig basis, som er i konflikt med vores egne Betingelser.

 

2. Kontaktbaseret partner, udarbejdelsen af kontrakten

Købskontrakten bliver lavet med BeWooden Company s.r.o.

Billederne af produkterne på vores webshop er et bindende tilbud fra vores side af, hvor vi indgår kontrakten på en vis-á-vis basis. Du kan placere produkterne i din kurv uden at blive forpligtet og du kan til enhver tid tilpasse indholdet, før du gennemfører en bindende ordre ved at gennemgå bestillingsprocessen. Kontrakten er lavet i det øjeblik, t du klikker på Bestil knappen, hvilket signalerer en accept af vores tilbud på de varer, som er i din kurv. Så snart du har afsendt din ordre, vil du modtage en bekræftelse på mail.

 

3. Kontraktens sprog, gem kontraktens indhold

Sprog i kontrakten er Engelsk.

Vi gemmer kontrakten og sender dig ordrens data og vores Betingelser på mail. Indholdet af kontrakten kan vi desværre ikke fremsende af sikkerhedsmæssige årsager.

 

4. Leveringsbetingelser

Leveringsomkostninger bliver tilføjet til produktets pris, som der er anvist i bestillingsprocessen. Leveringsomkostningerne er beskrevet på hvert produkts side.

Vi sender kun vores produkter med fragtmænd; det er ikke muligt at afhente.

Vi leverer ikke til pakkestationer.

 

5. Betaling

De følgende betalingsmetoder er tilgængelige i vores online shop.

 

Forudbetalt

Hvis du vælger forudbetaling, så giver vi dig vores bankdetaljer i en separat mail og sender dig en kvittering for, at vi har modtaget din betaling.

Kreditkort

Når du gennemfører en ordre, så sender du på samtidig dine kreditkortoplysninger til os. Når du har verificeret dig selv som den rette kortholder, som sker umiddelbart efter afgivelse af ordren, så vil vi bede kreditkort virksomheden om at påbegynde transaktionen. Betalingen sker automatisk fra deres side af og pengene bliver trukket på dit kort.

PayPal

I bestillingsprocessen bliver for videreesndt til PayPals online hjemmeside. For at betale fakturaen via PayPal skal du først være registreret med PayPal, bekræfte dig selv med dine kreditkortdata og bekræfte betalingen til os. Når din ordre er indsendt, så vil vi bede PayPal om at gennemføre transaktionen.

Umiddelbart efter vil PayPal automatisk gennemføre transaktionen. Du vil modtage mere information i bestllingsprocessen.

SOFORT Online Bankoverførsel

Når du har bestilt din ordre så vil du blive videresendt til online SOFORT GmbJ hjemmesiden. For at betale beløbet i SOFORT skal du først have en online bankkonto med PIN/TAN aktiveret. For at bruge SOFORT, skal du først identificere dig selv og bekræfte beløbet, som du vil betale til os. Du vil herefter modtage ekstra information. Betalingen bliver gennemført af SOFORT og bliver trukket fra dit kort umiddelbart efter.

 

6. Tilbageholdelse

Produkterne forbliver i vores varetægt indtil vi har modtaget den fulde betaling.

 For virksomheder gælder dog følgende: Vi afventer afsendelse af ordre indtil alle udestående for indeværende samarbejde er afholdt. Du kan sælge varerne i din virksomhed, men du skal selv afholde de krav, som ville opstå som følge af dette gensalg – uanset om du kombinerer vores produkter med andet – og derfor betale din faktura på forhånd, for at vi kan acceptere aftalen. Du kan stadig sætte krav, men det kan vi på den anden side også, hvis du ikke kan overholde betalingsbetingelserne.

 

7. Garanti

Vi er juridisk forpligtet til at udbyde produkter, som overholder denne kontrakt.

For forbrugere gælder det, at der jf. Købeloven er en garanti, som er dikteret af forbrugerens land. Du kan finde information om garantier og de præcise omstændigheder på det enkelte produkts side, hvis det er gældende.

Kundeserivce: Vores kundeservice er åben for spørgsmål, klager og indsigelser hverdage fra 8:00 til 16:00 via telefon +420 725 927 657 samt på support@bewooden.com

 

9. Afgørelse af klager online

Europa Kommisionen har lavet en platform til forhandling i forbindelse med klager, som kan tilgås her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Vi er klar til at deltage i klager, som vil kræve advokat for at kunne afgøre sagen.


Modtag vores nyheder
By providing the above personal data, I agree that BeWooden Company s.r.o. may process my personal data for the purpose of sending newsletters containing news and product and service reports from BeWooden Company s.r.o. and I also confirm that I have read the information regarding the processing of personal information that is made available to here and that I fully understand them. I am also aware that I can withdraw my consent at any time by clicking on the link in the newsletter, which is marked as "unsubscribe from the newsletter".
Indkøbskurv
Samlet pris 0 DKK
Gå til kurven